Věra Semotánová ředitelka
- Ukončila maturitou Střední pedagogickou školu v Brně
- Vzdělávání pro rozvoj kvalifikace:
- kvalifikace logopedického asistenta
- čtyř-semestrové specializační studium speciální pedagogiky na fakultě pedagogické,Technické univerzity v
- Liberci
- kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení
- kurzy dramatické výchovy,
- kurz keramiky ve Strakonicích
- kurz PPP-testy školní zralosti
- kurz edukineziologie + praktická cvičení
- kurz arteterapie u Prof. Kyzoura
- kurzy Hudební rok v RVP lektorky Prof.PhDr Evy Jenčkové,CSc.
- letní škola-Učíme řemesla-textil a dřevo – Muzeum Říčany
- roční vzdělávací program Muzea v Říčanech – Školka blízká přírodě
- Didaktika řemesel II-Cyklus dílen Dřevo
- a další semináře
- Věnuji se výtvarným činnostem, zpívám ve dvou sborech, hraji na klavír,housle,flétnu a částečně na kytaru ,zajímám se o udržitelný způsob života.
Milena Michálková zástupkyně
- Vystudovala SES (střední ekonomickou školu) v Jindřichově Hradci
- Doplnila si vzdělání na Akademii J. A. K. Praha, doplňkový pedagogickým studiem
- Ve studiu pokračovala
- specializačním dvouletým studiem předškolní a mimoškolní pedagogiky na střední škole pedagogiky a sociálních služeb v Obratani zakončené maturitní zkouškou
- absolvovala kurz logopedie
- Od základní školy navštěvuje pěvecké sbory, a nyní zpívá v pěveckého sboru ve Strmilově,
- hraje na kytaru , na pedagogické škole se začala učit hrát na klavír, v tom také pokračuje
- absolvovala semináře zaměřené na hudební, dramatickou, výtvarnou a pohybovou výchovu
- Absolventka SPGŠ Soběslav
- dále si doplňovala a prohlubovala své znalosti a dovednosti v kurzech
- logopedie
- hudební kurzy PhDr. Jenčkové,CSc
- letní škola .Učíme řemesla:textil
- roční vzdělávací program v Říčanech - Školka blízká přírodě
- Didaktika řemesel II -textil -roční kurz Říčanech
- Kurz -Diagnostika předškoláka
- další krátkodobé semináře
- Hraje na klavír a harmoniku
Ivana Svatková - učitelka
- -Vystudovala střední zdravotní školu v Táboře
- -V roce 1999 jsem si doplnila vzdělání na Akademii J. A. K. Praha doplňkové pedagogické studium
- -dvouleté studium předškolní a mimoškolní pedagogiky na střední škole pedagogiky a sociálních služeb v Obratani zakončené maturitní zkouškou
- - logopedický kurz
- - dvouleté studium dramatické výchovy v Ústí nad Orlicí
- - aktivní člen hasičského záchranného sboru - vedoucí Mladých hasičů v České Olešné
- - členka ČČK - padesát bezpříspěvkových dárcovství krve !!! děkujeme
- - každoroční kurz první pomoci
Markéta Mrkvová - pedagogický asistent
- -je absolventkou střední ekonomické školy
- -pokračovala na fakultě ekonomiky v Brně
- v průběhu studia absolvovala :
- -kurz - Informatika naostro
- -kurz Angličtiny s rodilými mluvčími
- - studium na fakultě ekonomiky ukončila a připravuje se na studium pedagogiky předškolního věku v ČB.
Martina Krátká - školní asisten
- studovala na ISŠ sklářská- malířka skla
- kurz pro asistenty pedagoga v ČB,
-
- studuje na SVOŠS v Jihlavě- předškolní a mimoškolní pedagogika.
- zájmy - výtvarná činnost, fotografování, cestování, příroda, zvířata,
- Mateřská škola Strmilov je zapojena do projektu hrazeného EU - Šablony I + Šablony II. Tento projekt nám umožňuje zaměstnání školního asistenta, který je pro nás velkou pomocí při práci s dětmi dvouletými, při náročnějších činnostech,jako jsou výtvarné činnosti, výlety, bruslení ,plavání.
- Zaměstnání Martiny přineslo bonus navíc! Je dobrou výtvarnicí a navíc věčně usměvavá!
Ladislava Nořinská - školnice, kuchařka
- -vyučená dámská krejčová a to se nám velmi hodí do týmu - umí ledacos opravit, v době krize šije roušky...
- - zájmy - o výtvarné činnosti, květiny, zdravý životní styl
- - má velké pochopení pro starosti malých dětí (a to je k nezaplacení)
- - je to zpravidla první člověk ,na kterého ve školce narazíte a proto je její úsměv velmi důležitý !!!
Renata Sidorová - uklizečka
- - Paní uklízečku pro změnu neuvidíte vůbec . Uklízí až odpoledne, když už je školka prázdná, aby se děti vracely do čistého
údržbář s příhodným jménem Zdeněk Správka
-
- Je pro nás i děti nepostradatelný . Je to muž ve školce a děti si zvykly ,že s rozbitým autíčkem zajdou do dílny a ví, že hračky se nevyhazují, ale opravují, stromy se stříhají, tráva seče...Učí se tak přirozeně o všem , co potřebuje chod domácnosti a uvědomují si mužské a ženské rozdělení práce a vzájemnou pomoc..