Náš tým

Věra Semotánová ředitelka

  • Ukončila maturitou Střední pedagogickou školu v Brně
  • Vzdělávání pro rozvoj kvalifikace:
  • kvalifikace logopedického asistenta
  • čtyř-semestrové specializační studium speciální pedagogiky na fakultě pedagogické,Technické univerzity v
  • Liberci
  • kvalifikační studium pro ředitele škol a školských zařízení
  • kurzy dramatické výchovy,
  • kurz keramiky ve Strakonicích
  • kurz PPP-testy školní zralosti
  • kurz edukineziologie + praktická cvičení
  • kurz arteterapie u Prof. Kyzoura
  • kurzy Hudební rok v RVP lektorky Prof.PhDr Evy Jenčkové,CSc.
  • letní škola-Učíme řemesla-textil a dřevo – Muzeum Říčany
  • roční vzdělávací program Muzea v Říčanech – Školka blízká přírodě
  • Didaktika řemesel II-Cyklus dílen Dřevo
  • a další semináře
  • Věnuji se výtvarným činnostem, zpívám ve dvou sborech, hraji na klavír,housle,flétnu a částečně na kytaru ,zajímám se o udržitelný způsob života.

Milena Michálková zástupkyně

  • Vystudovala SES (střední ekonomickou školu) v Jindřichově Hradci
  • Doplnila si vzdělání na Akademii J. A. K. Praha, doplňkový pedagogickým studiem
  • Ve studiu pokračovala
  • specializačním dvouletým studiem předškolní a mimoškolní pedagogiky na střední škole pedagogiky a sociálních služeb v Obratani zakončené maturitní zkouškou
  • absolvovala kurz logopedie
  • Od základní školy navštěvuje pěvecké sbory, a nyní zpívá v pěveckého sboru ve Strmilově,
  • hraje na kytaru , na pedagogické škole se začala učit hrát na klavír, v tom také pokračuje
  • absolvovala semináře zaměřené na hudební, dramatickou, výtvarnou a pohybovou výchovu

Jana Kocveldová - učitelka

  • Absolventka SPGŠ Prachatice
  • dále si doplňovala a prohlubovala své znalosti a dovednosti v kurzech
  • logopedie
  • hudební kurzy PhDr. Jenčkové,CSc
  • letní škola .Učíme řemesla:textil
  • roční vzdělávací program v Říčanech - Školka blízká přírodě
  • Didaktika řemesel II -textil -roční kurz Říčanech
  • další krátkodobé semináře
  • Hraje na klavír a harmoniku

Ivana Svatková - učitelka

  • -Vystudovala střední zdravotní školu v Táboře
  • -V roce 1999 jsem si doplnila vzdělání na Akademii J. A. K. Praha doplňkové pedagogické studium
  • -dvouleté studium předškolní a mimoškolní pedagogiky na střední škole pedagogiky a sociálních služeb v Obratani zakončené maturitní zkouškou

Markéta Mrkvová - pedagogický asistent

  • -je absolventkou střední ekonomické školy
  • -pokračovala na fakultě ekonomiky v Brně
  • v průběhu studia absolvovala :
  • -kurz - Informatika naostro
  • -kurz Angličtiny s rodilými mluvčími
  • - studium na fakultě ekonomiky ukončila a připravuje se na studium pedagogiky předškolního věku v ČB.

Martina Krátká - školní asisten

  • studovala na ISŠ sklářská- malířka skla
  • kurz pro asistenty pedagoga v ČB,
  • studuje na SVOŠS v Jihlavě- předškolní a mimoškolní pedagogika.
  • zájmy - výtvarná činnost, fotografování, cestování, příroda, zvířata,
  • Mateřská škola Strmilov je zapojena do projektu hrazeného EU - Šablony I + Šablony II. Tento projekt nám umožňuje zaměstnání školního asistenta, který je pro nás velkou pomocí při práci s dětmi dvouletými, při náročnějších činnostech,jako jsou výtvarné činnosti, výlety, bruslení ,plavání.
  • Zaměstnání Martiny přineslo bonus navíc! Je dobrou výtvarnicí a navíc věčně usměvavá!

Ladislava Nořinská - školnice, kuchařka

  • -vyučená dámská krejčová a to se nám velmi hodí do týmu - umí ledacos opravit, v době krize šije roušky...
  • - zájmy - o výtvarné činnosti, květiny, zdravý životní styl
  • - má velké pochopení pro starosti malých dětí (a to je k nezaplacení)
  • - je to zpravidla první člověk ,na kterého ve školce narazíte a proto je její úsměv velmi důležitý !!!

Renata Sidorová - uklizečka

  • - Paní uklízečku pro změnu neuvidíte vůbec . Uklízí až odpoledne, když už je školka prázdná, aby se děti vracely do čistého

zatím prázdné místo udržbáře

  • Náš dlouhodobý pracovník odešel do důchodu a zatím hledáme...
  • Je pro nás i děti nepostradatelný . Byl to muž ve školce a děti si zvykly ,že s rozbitým autíčkem zašly do dílny a věděly, že hračky se nevyhazují, ale opravují, stromy se stříhají, tráva seče...Učily se tak přirozeně vše co potřebuje chod domácnosti a uvědomovaly si mužské a ženské rozdělení práce a vzájemnou pomoc..